Måndag

Godkväll! 
Idag var jag uppe redan vid vid halv 8, var riktigt segt att komma upp kan jag säga. 

Var i Tierp vid 10 då jag hade tid på ungdomsmottagningen, när jag var klar bjöd Richards mamma på fika eftersom hon följde med mig, riktigt snällt! Fick skjuts in till jobbet också, så kom dit tidigt så hann njuta lite av solen innan jag började.

Dagen har gått så jävla segt, har varit helt dött, så när jag blev ensam trodde jag att jag skulle avlida, men jag överlevde dessa tre sega timmar ensam.

Jag och älskling åkte iväg på handbollsmatch efter jobbet, så han gjorde mig sällskap på jobbet ett tag, så skönt att ha någon att prata med. Så vi kikade lite på matchen innan vi åkte hem.

Väl hemma fick vi räkor och en massa gott till det, så det åt vi tillsammans med Richards föräldrar, riktigt mysigt! 

Nu ligger vi och pratar Skype och ska snart sova, jag har huvudvärk och Richard ska upp till jobbet imorgon. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0