Måndag

Godkväll!
Imorse sov jag tills jag vaknade, var riktigt skönt. 
Gick upp och tittade på tv med mamma innan jag hjälpte henne med saker hon behövde hjälp med. Tog mig sen en dusch och fixade mig innan jag åkte iväg till Ica och handlade åt henne. 

Cyklade till tåget vid halv 3, mötte Ogge vid stationen när jag kom fram så gick vi ner på stan och mötte Erik. Vi tog oss en varsin lyxshake, och My god så god hallon lakritsen var, prova den ni också! Vi gick och drack dem i det fina vädret och kikade i lite butiker. 

Vi bestämde oss för att ta oss till Gränby senare så Erik körde oss dit så gick vi runt där. Sen fick vi skjuts ner tillbaka på stationen så Ogge och jag gick ner på stan och fortsatte tittade runt där.

Tog tåget hem efter halv 7, så var hemma närmre halv 8. Åt lite middag då och deklarerade, skönt att ha det gjort! 

Nu kollar jag på tv med mamma och pappa, ska väl snart förflytta mig till rummet och prata Skype ifall någon vill det, haha! Hoppas ni haft en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0