Min dag

Efter mitt möte på ungdomsmottagningen åkte jag hem och hämtade mamma, så åkte vi tillsammans in till stan. Väl framme mötte jag upp Ida och vi gick runt lite på stan innan vi gick till bion. Vi tittade på Djungelboken, och den var riktigt bra! Så den borde ni se! 

Åkte hem till Richard vid kvart över 6, när jag kom fram bytte jag om och vi tog oss ut på en promenad i det fina kvällsvädret, riktigt mysigt! När vi kom in igen fixade vi lite middag, sen la vi oss i soffan ett tag.

Nu ligger jag i sängen och pratar Skype medan hjärtat spelar, ska snart gå och borsta tänderna och försöka sova då hjärtat ska jobba imorgon och jag är supertrött och ska försöka somna med honom. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0