Onsdag

Godmorgon! 
Vår kväll igår blev inte som planerat, vi skulle iväg och golfa men pga olika omständigheter så kom vi inte iväg dit utan valde att åka hem när kaoset lagt sig. Väl hemma bjöd älskling på pizza till middag, så himla underbar! 
Vi somnade även i tid då han började skapligt tidigt.

Idag åkte han iväg till jobbet vid halv 9, då fortsatte jag titta på avsnittet av vampire diaries jag startade igår som jag inte hann se klart. Sen gick jag upp och fixade lite frukost som jag nu ätit. Kollar på tv och ska snart gå och duscha innan jag fixar mig och tar bussen in till stan. Är inte jättetaggad på jobb men det ska nog gå bra ändå! 

Ha en bra dag så hörs vi! 

Att jag har fått somnat och vaknat ihop med min fina i två dagar är oslagbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0