Onsdag

Hallå! 
Idag vaknade jag vid halv 9 och kände mig mer död än levande. Hade ont i halsen igår och imorse vaknade jag med feber, så det var bara att ringa till jobbet och säga att man inte kunde jobba, lite små segt. 

Så min dag har jag spenderat i sängen och i soffan, hann även sitta lite ute i solen och få känna den bränna mot huden lite, såå härligt! 

Efter maten skjutsade mamma mig till Ica då jag inte alls känner mig som en säker bilförare när jag mår såhär, så köpte lite gott jag kan äta ikväll, trösta mig lite med det eftersom jag har varit ensam hela dagen.

Kom precis ut ur duschen, var riktigt skönt att få sig en uppfräschning. Nu ligger jag i sängen och pratar Skype, ska snart hämta glassen jag köpte och starta ett avsnitt av vampire diaries! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0