Onsdag

Hallå! 
Imorse gick jag upp och pratade med farmor och åt frukost med henne. Sen hoppade jag in i duschen och fixade mig inför jobb.

Efter halv 1 var jag framme på jobbet, och vid 1 sen började jag jobba. Dagen har varit lite små seg, kan ju bero på att man känner som man gör. Men får bara försöka fokusera på det jag ska. 
Fick besök av Erik och Alle som gick runt på Gränby, så var trevligt att få prata med några man kände ett tag. 

Vid 8 stängde jag och favvis kollegan, hon räddade mitt humör idag när jag kom till jobbet, så det var skönt. 
Kom hem vid 9, så pratade med Ida då och sen gick jag och pratade med farmor innan jag joinade Skype. Nu ligger jag och tittar på tv och pratar fortfarande, ska sova rätt tidigt då jag ska till ungdomsmottagningen vid 10 imorgon. Godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0