Onsdag

Hallå! 
Idag tog jag bilen till jobbet vid 12, innan jag började gick jag runt på Gränby och fixade lite ärenden innan jag gick till jobbet. 

Har varit helt okej med kunder, när jag sen blev ensam vid 5 hade jag en liten pall med varor som jag pysslade med. Så den blev jag klar med halv 8, riktigt skönt att vara sysselsatt! 

På hemvägen fick jag sällskap i telefon med hjärtat, riktigt mysigt. Väl hemma pratade jag med mamma och sen ringde Ogge Skype. Så ligger nu i sängen pratar med alla i Skype och slöglor på tv. Har myst ner mig i världens gosigaste tröja också, så mys!!

Ska nog sova rätt tidigt då jag ska ta tåget vid 11 till stan imorgon, men mer om det då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0