Söndag

Hallå! 
Idag vakande vi vid 9 halv 10, låg kvar i sängen ett tag innan vi gick upp och åt frukost med Richards föräldrar. 

Vid halv 12 fick jag skjuts in till jobbet då hjärtat skulle hämta hans mormor. Började jobba 12, och fy så seg denna dag har varit. Det har varit dött på hela Gränby, riktigt tråkigt. Men men, jag och kollegan stod och babblade på sista timmen så det var kul! 

Hon skulle även till tobo, så snäll som hon är fick jag åka med, så kom hem en timme tidigare!! Guldvärd kollega alltså!! 

Väl hemma la jag mig i sängen och snackade med Ida, när vi lagt på ringde hjärtat, haha bra timing. Så nu pratar jag med honom, blir tidigt i säng då jag ska upp halv 8 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0