Söndag

Hallå! 
Idag var vi uppe vid 10, åt frukost och umgicks med Richards pappa innan jag började fixa mig och fick sen skjuts in till jobbet då älskling skulle till gymmet. 

Jobbdagen har gått helt okej, har varit ganska seg men ändå rullat på. Var riktigt skönt att få stänga och veta att jag nu är ledig i två dagar! Jobbar enbart 2 dagar nästa vecka (?!), vilket känns jättekonstigt då jag annars jobbat mer dagar innan, men men får hoppas på att jag blir inringd! 

Efter jobbet tog jag en promenad ner på stan för att bussen från Gränby inte går förrän halv 9, det var riktigt skönt att bara gå i sin egna lilla takt och bubbla. 

Vid 9 tog jag bussen till älskling, så har umgåtts lite med honom ikväll. Han somnade rätt fort vid 11 när vi la oss så han ligger här brevid mig och snarkar, något av det mysigaste jag vet! Så glad att vi ändå kan få ihop tiden även fast han jobbar sina tider och jag mina, så glad att jag har honom, min finaste! 

Jag ligger här vaken och kikar på Titanic, får passa på när man har chansen att se den, fast hjärtat har ställt upp tillräckligt många gånger och sett om den med mig, haha!

Ska väl sova i tid så jag kommer upp skaplig tid imorgon, godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0