Söndag

Hallå! 
Imorse vaknade jag vid 9, Becca och jag låg och pratade med varandra till efter 10, då gick jag upp och duschade och fixade mig. Vi åt sen frukost ihop och vid 11 rullade vi mot Lidingö.

Var hemma hos Becca ett tag tills hon fick besök, då åkte jag hem igen. Att jag kom ut från Lidingö utan att köra vilse, det känns bra det, haha! 

Var hemma igen vid 4, så har kollat på film med mamma och pappa och umgåtts med dem, behövdes en dag som denna.

Hela kvällen har jag bara pratat i telefon, alla olika känslors samtal, både bra och dåligt så kvällen känns lite lättare iallafall.
Nu pratar jag Skype men ska väl försöka sova snart, hoppas er dag har varit bra! 

Älskar den här effekten på snapchat, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0