Söndag

Godkväll. 
Idag åkte jag till jobbet vid 11, tog bilen då jag inte klarade av att vara bland folk. Så efter halv 12 var jag på jobbet, satt mig och fyllde på magen med lite energi innan jag gick ut och kriga. 

Har varit en riktigt jävla tuff dag, har verkligen fått fokusera på att inte bryta ihop, allting har bara känts så extremt jobbigt. Men det är bara att fortsätta blicka framåt, och jag vet vad jag måste göra för att komma framåt, och det är att ta hjälp.

Kom hem vid 9, har bara pratat Skype och med Ida sen dess. Nu pratar jag Skype och kollar på tv. Blir nog inte allt för sent i säng då jag börjar halv 1 imorgon. Hoppas ni har haft ett bra avslut på denna helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0