Tisdag

Hallå! 
Idag har jag inte gjort något speciellt. Låg kvar i sängen i flera timmar efter jag vaknat innan jag tog mig i kragen och hoppade in i duschen. 

20 över 2 tog jag tåget till Uppsala, träffade Ida ett tag innan min buss gick. Närmre 4 var jag framme i Bälinge hos Richard, så var där och umgicks någon timme innan han skjutsade mig till stationen då han skulle golfa.

När jag kom hem var farmor här, så umgicks med henne och mina föräldrar. Passade på då mamma och pappa åker utomlands imorgon, känner att deras timing är helt fel, men får försöka överleva ändå. 

Nu pratar jag med Ogge och Biw i Skype, ska väl försöka hitta något och äta också då jag ätit dåligt. Men vad jag än tänker på att äta så finns det inget som lockar, riktigt irriterande.

Men ha en fortsatt bra kväll så hörs vi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0