Tisdag

Idag vaknade jag vid halv 10, låg kvar i sängen och bara kikade på tv innan jag gick upp och fixade mig och åt med mina föräldrar.

Åkte senare iväg till Uppsala, sprang ner på stan och fixade lite innan jag åkte till Ogge. Blev bjuden på mat där innan vi fick skjuts hem till matte. Vi hängde där ett tag innan vi gick hem till Biw, där stannade vi en timme eller två. Var riktigt trevligt, få skratta så man får ont i magen och bara känna glädje behövdes en ledig tisdag som denna! 

Missade tåget hem då bussen kom till stationen precis när tåget gick, så åkte med till Ogge och väntade på bussen som jag sen tog för att möta pappa på jobbet och åka med honom hem. 

Nu ligger jag hemma i sängen och ska gosa ner mig med min favorit nummer två, godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0