Torsdag

Oherregud vilken lång dag detta har varit! Vaknade redan vid 8, och innan 9 hämtade jag Ida på stationen. 
Sen tog vi oss tillsammans till Tierp till 10, så efter mitt möte så rullade vi mot Uppsala.

Vi gick runt och kikade på Gränby innan vi gick och åt lunch uppe på food Courten, riktigt härligt! 
Sen fortsatte vi kolla runt innan jag gick till jobbet. 

Jag jobbade endast 3h idag vilket var skönt, så efter jobnet mötte jag upp Biw, Filip och Ogge så åkte vi och storhandlade. Tog oss sen till harbo och lämnade alkohol hos matte och hämtade upp honom och åkte till Biw och blev bjudna på taco baguetter. 

Var där några timmar innan jag åkte hem, svängde förbi Ida en snabbis också, var trevligt! 
Möts av att farmor har suttit och väntat på mig så hon vet att jag kom hem säkert, så söt! 

Nu ligger jag i sängen och pratar Skype, och tittar på criminal minds. Ska nog snart sova då jag ska försöka åka iväg imorgon igen, godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0