Torsdag

Imorse ringde klockan halv 9, låg nog kvar i sängen till 9 då jag var helt död. Gick upp och klädde på mig så tog vi oss in till Uppsala.

Vi hämtade upp Richards mormor och åkte och hämtade smörgåstårta och skjutsade sen ner henne på stan. 

Då åkte vi hem och käkade lunch och umgicks i någon timme. 

Jag åkte hem vid 1, så när jag kom hem lagade jag mat, tog mig en lång dusch, fixade mig och tog sen bilen in till Uppsala. Där hämtade jag upp Biw så tog vi oss till Willys för storhandling. Sen uträttade vi lite ärenden innan vi åkte och hämtade Ogge och tog oss till harbo. 

Var trevligt att umgås med dem och Jens denna kväll, vi hade det trevligt som vanligt! 
Jag åkte dock hem rätt tidigt då jag inte fick så mycket sömn inatt och jag har inte känt mig helt 100, så vågade inte köra så sent. 

Hemma möttes jag av mitt hjärta som kom hit för att sova med mig, min fina.
Vi har legat och snackat Skype hela kvällen, vilket vi gör nu med. Ska väl snart sova då jag börjar känna av huvudet och är supertrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0