Fredag - första dagen av weekend

Hallå!
Imorse var vi uppe relativt tidigt, fixade frukost som vi åt framför en serie. När vi var klara var det bara att ta fram lite cider och börja dricka. Vi fixade oss och donade, vid 2 gick vi sen ner till pizzerian här och åt middag.

Gick tillbaka upp till lägenheten innan vi åkte iväg mot Östermalms IP. När vi kom fram hade weekend dragit igång, så det var bara att börja parta redan från start.

Kvällen har varit kanon bra! Jag mådde väl lite halv kasst då min mage gick emot mig. Så kände mig riktigt tråkig där ett tag.. Men efter en vatten, läsk och pommes så mådde jag bättre, då var det bara att komma igång igen.

Vid halv 12 led allt mot sitt slut, då gick vi in till stan för att käka. När vi ätit tåg vi oss hemåt och nu ligger vi hemma i sängen. Nu ska vi sova och tagga till morgondagen som bjuder på ännu mer artister man vill se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0