Fredag

Idag sov jag ut, sov dock inte så länge men att vakna utan alarm var bra skönt.
Låg kvar i sängen någon timme innan jag förflyttade mig till soffan, där satt jag och pratade med farmor och kollade på tv med henne.

När hon gick ut på promenad så ringde Michelle och Biw, så vi snackade i 1,5h, bra härligt!

När vi lagt på hoppade jag in i duschen och fixade mig. Sen skjutsade farmor mig till stationen och vi sa hejdå eftersom hon åker hem idag, min fina farmor!!

Tog tåget till Uppsala, sprang ner på stan och fixade lite ärenden, sen åkte jag hem till Ogge.

Vi åkte direkt till Gränby och hjälpte hans bror att handla, nu har vi precis köpt mat och sitter i bilen på väg till harbo.

Matte har fest ikväll, ska bli trevligt att träffa dem flesta ikväll även om gänget inte är fullbordat! Ha en bra kväll nu allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0