Kvällen

Mötte upp Becca, Lollo och Kristina efter jobbet. Vi beställde in mat och satt kvar där några timmar och pratade, riktigt bra avslut denna söndag.

Vid 8 bestämde jag mig för att åka till harbo, trots lite omständigheter så hade jag en så bra kväll med världens underbaraste vänner, herregud vad jag är tacksam för varenda kotte.

Vid 11 åkte jag, järnevi och Johanna mot Uppsala, vi åkte förbi Ogge innan vi tog oss till donken. Vi åkte sen vidare till skyttorp, jag åkte med dit för att slippa stå ensam på stan, riktigt snällt att dem väntade med mig också!!

Nu har jag landat i sängen, ska försöka sova så jag orkar upp imorgon för att hinna ligga i solen några timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0