Lördag

Idag började jag jobba vid 12, har varit lite rörelse idag, inte lika mycket som igår men lite grann! Mot kvällen blev det jättelugnt så då stod jag och kollegan på Nilson och småpratade lite.

Efter jobbet började jag gå mot stationen, bussen går inte förrän halv och då missar jag som sagt 39 tåget, så jag började knata och hann med det, så skönt!

Blev hämtad vid stationen i tobo av min syster och Lollo, så då åkte vi hem och fixade lite gott inför en kväll med film. Vi har nu sett klart världens vidrigaste film, shit vad äcklig den var.

Ska snart skjutsa hem Lollo till Björklinge, sen är det bara raka vägen hem för att sova då jag jobbar imorgon igen, sen är jag äntligen ledig en dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0