Lördag

Vi somnade vid 5 inatt, jag och några stycken låg och tittade på hitta Nemo innan vi somnade, älskar den där filmen alltså! Ni kan ju gissa vem som kommer sitta bänkad i biosalongen när hitta Doris kommer ut haha!

Vaknade vid halv 11 idag, efter 12 gick vi till pizzan och käkade innan vi gick tillbaka till matte och städade. Vi satt oss sen i soffan och umgicks och snackade, riktigt trevligt!

Ogge kom efter ett tag, han hämtade lite saker och sen åkte vi tillsammans in till Uppsala, var skönt att slippa åka buss när man såg ut och kände sig som man gjorde idag. Tog tåget hem, så där var man tvungen att vistas bland människor.

Solen lyste när jag kom hem, så bytte om till bikini och la mig i solstolen i någon halvtimme, riktigt härligt!
Kikade lite på tv med mamma och pappa innan jag åkte iväg och hämtade syster vid stationen.

Vi åt middag tillsammans innan vi åkte till Ica och handlade gott inför kvällen. Vi kikade på film med våra föräldrar, så himla mysigt. Vi såg filmen Criminal, riktigt bra!! Den borde ni se, helt klart sevärd!

La mig sen i sängen och snackade Skype och så, nu ligger jag och småpratar med Becca, vi ska nog sova snart för jag börjar bli väldigt trött efter natten med lite sömn. Hoppas ni haft en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0