Lördag - ledig dag

Igår kväll kunde jag inte sova, vid halv 5 låg jag klarvaken?? Var så jäkla läskigt, paniken började komma smygandes för jag ville bara sova. Tillslut däckade jag och vid halv 10 vaknade jag helt klarvaken och jättepigg. Gick då upp och åt frukost med mamma, när vi suttit och pratat ett tag tog jag mina saker och åkte iväg till Tierp.

Avklarade lite ärenden på systemet innan jag handlade åt mamma. Åkte hem och la mig i solstolen direkt. Där spenderade jag några timmar innan jag drog på mig träningskläderna och gick ut på en liten springtur. När jag var klar hoppade jag in i duschen och fixade mig och cyklade iväg till tåget.

Nu sitter jag på tåget på väg in till stan, där ska jag möta upp Biw och Filip så tar vi oss vidare därifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0