Måndag

Kvällen igår som jag trodde skulle sluta i i katastrof för att jag kände mig så ostabil slutade ändå bra.

Farmor bjöd först på middag som vi åt tillsammans. Städade därefter rummet innan jag tog på mig träningskläderna och gick ut på en promenad. Mötte på Anna så vi gick tillsammans och tog oss en pratstund, så skönt!
Väl hemma tog jag mig en dusch, kände mig tvingad att springa hem från Anna för att få lov av mig själv att duscha två gånger på en dag, svettig blev jag så det var värt!
Spenderade sen kvällen i sängen i Skype och framför tvn.

Idag vaknade jag vid halv 10, riktigt skönt! Gick upp och åt frukost med farmor och ungicks med henne innan jag fixade mig och cyklade iväg till tåget.

Just nu sitter jag på tåget på väg till Uppsala, ska in på möte idag, ska bli riktigt skönt att bara få prata nu, känner att det behövs även om det inte var längesen.

Efter det tar jag mig hem till matte för att vara där några timmar och umgås, ha en bra dag nu allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0