Måndag

Då var det måndag igen vilket betyder en hel del jobb för mig, riktigt kul!
Idag jobbade jag mellan 12-18:30, bra skönt att slippa både öppning och stängning. Dagen har rullat på, jag och chefen har haft mycket att syssla med. Jag har åkt på en kanon förkylning som har suttit i ett tag så hade smygande huvudvärk idag igen och var helt matt i kroppen, sån äcklig känsla.

Kom hem runt 8, då fixade jag lite nödvändiga saker innan jag la mig i sängen och ringde upp i Skype och kikade på tv. När jag sett mina olika tv program så startade jag scream. Nu ska jag se ett avsnitt innan jag sover, jag har öppning till stängning imorgon så känner att jag behöver all vila jag kan få. Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0