Måndag

Idag sov vi väldigt länge, vi var vakna enda till halv 4 för vi började kolla på en serie som heter "stranger things" riktigt bra! Vi har ju flera avsnitt kvar men bra än så länge!

Jag vaknade vid halv 11, låg och väntade på att resten skulle vakna, Michelle vaknade efter ett tag så efter halv 12 väckte vi Biw. Då gick vi upp och åt frukost innan Michelle och Filip åkte till Uppsala.

Jag och Biw la oss i sängen och kikade youtube, pratade och bara var. Sen vid halv 4 skjutsade jag förbi henne på jobbet innan jag åkte hem.

Väl hemma la jag mig i solstolen ett tag, läste lite och hade ett samtal med min syster. Sen åt jag lite mat innan jag tog mig ut på en powerwalk. Tog mig ut på 7km rundan, ruskigt skönt!

Hoppade sen in i duschen hemma och blev mänsklig igen, så skönt! Drog igång en maskin med tvätt innan jag la mig i sängen och kikade på Sofias änglar. Fy vilket hemskt avsnitt detta var, usch blir rädd för mänskligheten. Grät som en liten bebis, stackars människor.

Nu ligger jag och slöglor på tv och pratar Skype med härliga människor. Ska sova tidigt då jag öppnar imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0