Måndag

Imorse vaknade jag vid 10, ringde efter någon halvtimme min syster och pratade med henne några timmar, bra sätt att starta morgonen på.
La mig sen i solen ett litet tag innan jag fixade mig och åkte iväg.

Åkte till skyttorp och hämtade Johanna, vi åkte sen in till stan. Jag lämnade av henne på vårdcentralen innan jag åkte och hämtade Biw. Vi åkte sen tillbaka och hämtade Johanna och tog oss mot Ikea. Där strosade vi runt innan vi tog oss till Willys och avklarade handlingen.

Vi svängde förbi Börje hemma hos Johanna och fixade lite innan vi åkte till harbo.

Frazze och Jens kom hit och umgicks med oss, riktigt trevligt! Vi lagade mat, käkade och bara pratade. Vi gick sen ut på Pokémon jakt mot kvällen, då följde även Albin med. Sen åkte Jens hem och vi andra gick hem till Biw och kollade film. Eller ah dem tittade, jag och Johanna var dem som däckade.

Vid halv 3 gick Frazze och Albin och vi tjejer la oss i sängen och kollade youtube. Nu ska vi försöka sova då vi alla är jättetrötta, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0