Min dag

Efter mötet gick jag till stationen och inväntade Ogge, vi gick runt och letade lite pokemons innan alle och Sandra kom. Då väntade vi in Biw och frasse, vi gick till donken och medan vi satt där kom järnevi, Belin och Johanna.

Vi tog oss sen till Stadsparken och satt där och snackade. Sen gick vi och köpte mat, gick tillbaka och åt det på bryggan. Sen kom Erik och då gick vi och letade pokemons i Uppsala, bra trevlig kväll!

Vid 10 åkte jag hem, så nu ligger jag i sängen och snackar med Ogge. Har små packat lite inför helgen, min morgondag ändrades så den ser inte ut som planerat så då fick man börja fixa redan idag.
Hoppas ni har haft en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0