Onsdag

Idag sov vi enda till halv 12, var längesen jag sov så länge så var lite chockad när jag vaknade.

Vi åkte iväg till Ica och köpte nutella och glass som vi hade till vår pannkakslunch. När vi var klara så förberedde vi oss för att åka till stan, Michelle ville sminka mig så det ställde jag upp på!

Vi skjutsade ner Biw på stationen och stod och pratade med henne innan jag och Michelle rullade mot nyby. Där släppte jag av henne innan jag åkte till Ogge.

Jag och Ogge satt och snackade med lite folk och med varandra då självklart. Sen åkte vi iväg till Gränby och fixade lite ärenden!

Vid 7 åkte jag hem, väl hemma fixade jag matlåda till imorgon innan jag hoppade in i duschen. Sen åt jag middag framför tvn med farmor, riktigt mysigt.

Nu har jag lagt mig i sängen och här tänker jag spendera min kväll!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0