Onsdag

Inatt somnade jag vid 2, så när klockan ringde första gången vid 7 var jag helt död. Vid 9 var jag på möte i Tierp, riktigt skönt faktiskt! När jag var klar åkte jag hem direkt, fixade frukost åt mig och pappa som vi åt tillsammans. Sen hoppade jag in i duschen, fixade mig och tog mig in mot stan.

Där mötte jag upp Ogge, vi kikade runt i någon timme innan vi tog bussen hem till honom. Där kollade vi runt lite på youtube innan vi tog oss till Gränby. När vi var klara där fick jag skjuts ner till stationen så tog jag tåget hem. Ramlade innanför dörren vid halv 6, då fick jag i mig lite mat, sen satte jag mig i soffan och pratade lite med mor och far.

Har precis sett klart det sista scream avsnitt, oherregud alltså, detta trodde jag inte!! Sjuuuuukt alltså haha! Sevärd serie så den borde ni kika på, finns på Netflix! Har tipsat om den innan men skadar inte att göra det igen.

Nu ska jag starta nyste pretty little liars avsnittet som också ska vara helt spännande och avslöjande. Men det visar sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0