Söndag

Igår landade jag hemma i sängen runt 3, då gick jag och la mig direkt. Imorse ringde klockan 10 och jag gick upp och fixade mig och cyklade till tåget.

Var på jobbet innan halv 1, möttes av en superglad kollega som jag inte träffat på någon månad, så himla kul! Att jag kommer lite små seg till jobbet, möts av en med ett stort leende och en kram på lager, var inte lika trött sen! Jag har så himla underbara kollegor!

Jag jobbade endast 3h idag, så efter jobbet tog jag bussen bort till Fyrishov. Där mötte jag Ogge så gick vi hem till honom, sen rullade vi iväg till city cross och köpte pizzor som vi sen fixade hemma. Vi kikade på stranger things också, spännande serie det där!!

Vid halv 8 tog jag bussen mot stan, så nu sitter jag på tåget på väg hem. Ska hem och fixa matlådor och dona innan jag bäddar ner mig i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0