Söndag

Imorse vaknade jag av mig själv innan 10, var helt svettig och varm eftersom beccas lilla mini lägenhet inte är den svalaste. Så låg och höll på med telefonen någon timme tills hon vaknade.

Vi gick då och handlade saker till frukosten, vi fixade pannkakor som vi åt med nutella, riktigt gott!

Vid halv 3 rullade jag hemåt, tog mig in till Stockholm för att ta pendeln till Uppsala därifrån. Har hunnit med 4 tågbyten för att ta mig hem från Lidingö, rätt så hemskt.

Pendeln var 5 minuter sen, vilket upptåget inte kunde vänta på. Så har dödat 1h i Uppsala, inte speciellt roligt. Så nu sitter jag äntligen på upptåget på väg hem. Farmor erbjöd sig att hämta mig, så snäll. Min väska väger så jävla mycket att jag trodde jag pajade axeln innan då jag bara kände hur något knakade och rörde sig, sjukt läskigt. Men hel är den så ska inte klaga.

Hemma sen ska jag slänga in lakanen i tvätten och tumla dem och sätta i dem igen, så jag får somna med den där underbara känslan. Ska nog hinna med en promenad också, vi får se vad kvällen har att erbjuda helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0