Söndagskvällen

Vi kom fram till Biw vid halv 5, vi umgicks med Filip innan vi gick och mötte Biw vid bussen.

Vi började laga mat, vi fixade korv och pommes, så det åt vi oss mätta på.
Vi var ute ett tag med anduin, så himla söt misse det där!

Vi gick sen in och tittade på film med en massa gott, filmen var bra men jag blev jävligt mindfuckad, Filip försökte förklara för mig och Biw efter men det var ändå krångligt slut haha!

Ogge och jag rullade tillbaka mot stan vid 11, så vid 12 satt jag på tåget på väg hem. Nu ligger jag hemma i sängen efter en nära döden upplevelse. Det stod värsta rådjursfamiljen i mörkret på sidan av vägen så höll på att skita på mig när jag cyklade förbi och såg dem, blev så rädd för att dem skulle få panik pga mig och springa ut framför mig, men det gjorde dem inte som tur var.

Nu ska jag sova då jag jobbar imorgon, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0