Tisdag

Godkväll!
Idag åkte jag iväg till jobbet vid halv 9. Jobbade mellan 09:30-19:10, vilket gick jättebra! Medtanke på hur jag mådde igår så var jag rädd att må lika idag, men det gjorde jag inte! Mådde jättebra hela dagen!

Efter jobbet åkte jag hem, fick i mig lite mat innan jag gick ut och träffade Anna. Vi gick runt och prata om allt och inget, var riktigt skönt! Älskar våra kvällspromenader vi får till!

Bästavän ringde när jag var på väg hem så pratade med henne ett bra tag, sen joinade vi Skype så nu snackar vi med Ogge också. Jag ligger och slöglor på tv, ska nog starta en serie snart. Ska inte vara uppe allt för länge då jag har möte tidigt imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0