Tisdag

Idag startade min dag på värsta tänkbara sätt, med en rejäl försovning. Jag vaknade 10 minuter innan jag skulle åka, så på 20 minuter hann jag göra mig klar och få med mig allt jag behövde till jobbet. Kom i tid till jobbet så slapp stressa med att räkna kassan osv, så skönt.

Jag sysselsatte mig med varorna hela dagen innan min kollega kom, vi fick två pall och under dagen plockade jag med en hel pall så den försvann.
Sen flyttade vi bak rean och minskade den och lyfte fram nya höst skor.

Vid 5 slutade jag, då körde jag direkt ner på stan. Där mötte jag upp Richard, då gick vi och käkade innan vi tog oss till bion. Vi såg Suicide squad, den var såå bra! Så den borde ni läsare se!

Vid 9 tog jag mig hemåt, var världens tjockaste dimma så jag såg knappt vägen, det enda som gick runt i mitt huvud var "snart står det en flock med vildsvin framför mig som jag kommer se för sent så jag kommer krocka med dem". Men icke sa Nicke, kom hem med en hel bil och en hel jessica, haha.

Nu ligger jag i sängen och snackar Skype med Ogge, bra trevligt! Hoppas ni har haft en bra dag! Trots min start på dagen så blev den tillslut bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0