Tisdag

Igårkväll däckade jag än en gång i Skype, så vid 9 imorse vaknade jag med migrän så då la jag mig under täcket och försökte somna om. Vid 11 sen vaknade jag och mådde lite bättre så gick upp, åt då frukost med mina föräldrar och pratade med dem. Fixade mig och packade ihop allt jag skulle ha med mig och åkte sen mot Norrtull.

Där hämtade jag Becca på hennes jobb, så har nu fått se hur den Ahlsell butiken ser ut! Vi rullade sen mot Lidingö, vi städade ur hennes gamla lägenhet. Sen tog vi oss till Knivsta där hon nu bor! Vi storhandlade innan vi åkte hem och lagade mat. Vi fixade ihop Tacogratäng, såå gott!

Sen fixade vi disken innan vi tog oss mot soffan. Vi har nu kikat på tv och bara umgåtts. Becca har gått och lagt sig och jag ska nog starta en serie. Har öppningen imorgon så ska upp 8 så ska väl sova snart jag också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0