Tisdag

Vaknade upp brevid två fina tjejer imorse, sån tur att jag har dem! Vi gick upp och satt ute ett tag innan vi käkade frukost. Johanna tog bussen hem vid halv 1, då gick jag och Biw hem till henne och började städa och diska.
Eller snarare Biw började fixa, jag åkte på en förjävla huvudvärk så satt mest och pratade när hon diskade, sen när hon dammsög så gick jag och la mig i soffan
och somnade, roligt sällskap jag är.

Vid halv 4 skjutsade jag Biw till jobbet innan jag rullade hemåt. Väl hemma la jag mig i sängen på en gång, sov i ca 2 timmar, så när jag sen vaknade mådde jag lite bättre. Åt middag innan jag åkte iväg till Ica och handlade åt mamma.

Jag passade på att köpa lite godis, och min fina mamma bjöd på det. Så min kväll har spenderats i sängen framför filmer, serier och tv-program, kände att det behövdes. Har även snackat Skype med Ogge mesta delen, Biw joinade också en stund.

Nu har vi lagt på och jag ska försöka sova så jag orkar upp imorgon och hinner sola innan jag åker iväg!

Ni ser ju hur man såg ut innan idag, mådde som en påse skit haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0