Torsdag

Hallå!
Idag började jag jobba vid 12, har varit en ganska hektiskt dag. Vi hade två pall med varor, men innan vi kunde börja med dem flyttade vi runt andra skor för att få plats med nyheter. Jag var stressad hela dagen och kvällen då jag oroade mig att jag inte skulle hinna klart med varorna, men det gjorde jag så gick ifrån jobbet lättad!

Tog bilen och rullade hemåt, så kom hem till nygjord lasagne, supergott! La mig sen i soffan och däckade direkt, har varit hängig hela dagen och haft smygande huvudvärk. Nu på kvällen har det bara blivit värre så har sovit i princip hela kvällen.

Nu ligger jag och pratar Skype, mår väl inte jättebra men lite bättre än innan. Ska försöka sova i skaplig tid så jag kan få må bra imorgon när jag vaknar. Hoppas ni har haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0