Torsdag

Hallå!
Idag hade jag tid hos frisören klockan 10, och jag blev som sagt jättenöjd!
Det tog ca 3,5h att fixa håret, tiden bara flög förbi eftersom hon jag går hos är så lättsam. Vi verkligen pratar om allt och babblar på lika mycket båda två, så skönt!

Kom hem vid 2, då städade jag rummet. Tog tag i att rensa garderoben, så nu försvann det mesta, så nu går garderoben att stänga helt igen!

Låg sen i sängen och inte gjorde så mycket, kollade på tv, läste lite i Grey boken som jag fått låna av Biw!

Efter maten började det krypa i kroppen, kände att humöret sjönk och att en ovälkommen känsla började krypa sig närmre. Tänkte då ta en promenad för att dämpa det men såg att det spöregna. Så åkte då med föräldrarna till deras kompisar för att kika på kattungar. Fick annat att tänka på så nu känns allt bättre.

Vi kom hem för ett tag sen, så har nu lagt mig i sängen och kikar på orphan black, jobbar imorgon och har även en hel helg med jobb, så ska sova i skaplig tid så jag orkar med det. Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0