Torsdag

Imorse var jag inne i stan vid 10, blev upphämtad av Michelle vid stationen, så åkte vi hem till henne.

Där väntade vi på att Erik skulle bli klar och att Dennis skulle komma. Vi åkte sen iväg till Öregrund, det regnade när vi kom dit så vi gick och satt oss på en uteservering och åt lunch. Vi gav inte upp hoppet om att solen skulle komma fram.

Vi gick sen runt och tittade lite, och tillslut så sprack det upp och solen tittade fram. Vi köpte glass som vi åt medan vi gick runt, sen hittade vi en liten klippa att sitta på så där satt vi oss och njöt av solen. Har haft en jättetrevlig dag, riktigt mysig!

Fick skjuts in till stenhagen till 6, sprang in en snabbis på systemet innan jag gick till Ica maxi. Mötte upp Richard så åkte vi ner på stan, vi satt oss i Stadsparken och pratade. Det var behövligt att rensa luften lite.
Han skjutsade sen mig och min packning till stationen, så tog jag pendeln till Stockholm.

Sitter på den just nu, ska göra lite byten innan jag är framme på Lidingö hos min syster, det är weekend i helgen så spenderar min helg där! Är riktigt taggad så ska bli kul! Hoppas ni får en fortsatt bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0