Måndag

Min måndag har nog varit den segaste någonsin, men har fått spenderat den men min favorit så ska inte klaga. Vaknade med huvudvärk, så jag och hjärtat gick upp och åt lite innan vi la oss i sängen igen, Richard låg och masserade mig och kliade mig på ryggen och jag somnade om. Sov till halv 2, lite små tråkig jag kände mig men men, mådde lite bättre när jag vaknade iallafall vilket var bra!

Vi tog oss då ut på en liten promenad med mamma innan vi hoppade in i duschen. Vid 4 fick jag sällskap till tåget när hjärtat skulle hem, så nu sitter jag på jobbet och väntar på att jag ska börja. Jobbar bara 3 timmar så när jag har en smygande huvudvärk så känns det så ovärt att åka hit för det. Blir ensam redan vid 5 så jag hoppas att dessa timmar går fort och inte är allt för sega, så att jag kan få komma hem igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0