Måndag

Godkväll! 
Imorse när hjärtat blev väckt och åkte iväg så var jag helt väck, vaknade inte förrän han kom hem igen och kröp ner under täcket, vilket jag inte alls klagar på men, haha! 

Vi gick upp vid halv 9, och köade för biljetter till Queen B, först fick vi inga men sen helt plötsligt uppdaterade jag sidan och vips, två biljetter fanns där! Så i sommar ska jag och bästis se henne tillsammans, hel grymt! 

Tog bilen till Boland vid halv 1, och jobbade där till 4, sen tog jag rast innan jag åkte iväg till Gränby och jobbade där resten av dagen. Den har rullat på fort då vi har någon ny kampanj så det är jättekul! Så imorgon ser jag fram emot att jobba om det är lika mycket att göra, tiden går så mycket snabbare! 

Efter jobbet mötte jag upp hjärtat så åkte vi hem hit, så inatt spenderar vi natten i lilla tobo då jag var tvungen att lämna bilen. Vi snackar Skype nu och ska snart sova, så kikar in imorgon, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0