Måndag

Hallå! 
Imorse vaknade vi vid 10 och bara umgicks innan hjärtat åkte iväg till skolan. Han kom sen hem vid halv 3, och då käkade vi smörgåstårta som hans mamma kom hem med innan jag fick skjuts av henne in till jobbet.

Jag jobbade från 5-8, väldigt ovärt pass, men ska vara glad så länge jag får jobba! Var lite folk så kvällen gick ganska långsamt, men hade lite att göra så var inga större problem.

Efter jobbet fick jag skjuts av Richards mamma som var kvar i stan och snäll som hon är så väntade hon på mig och plockade upp mig! Väl hemma åt vi lite paj och började titta på making a murderer med hjärtats föräldrar. Och nu ligger vi i sängen och kikar på Jessica Jones, vi ska snart sova då jag har öppning imorgon och Richard börjar i skolan tidigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0