Onsdag

Hallå! 
Idag vakande jag jättepigg innan första alarmet som skulle ringa vid halv 9, så då väckte jag hjärtat så kikade vi på teen wolf och åt lite frukost till som jag fixade. 
Sen tog vi oss ut på en promenad till affären för att handla det som behövdes till lunchen. Vi åt det framför teen wolf också, så jävla spännande serie det där! 

Nu sitter jag på bussen på väg till Uppsala, ska möta bästavän så ska vi ta oss mot huvudstaden! Halsey har sin konsert idag och jag är riktigt taggad! Ska bli så roligt att se och höra henne live! 
Först går vi runt lite på stan innan vi tar oss till Münchenbryggeriet. En ledig dag kan ju knappast spenderas bättre än såhär, hoppas ni får en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0