Onsdag

Godkväll! 
Igår fick jag huvudvärken från helvetet, kunde inte sova, somnade runt 2, sov jätteoroligt och vaknade hela tiden. Mitt hjärta blir nog rädd när han är med mig när jag har huvudvärk, för jag har panik, och vet inte vart jag ska ta vägen så han får utstå det mesta. Efter 5 lyckades jag somna och sov fram till halv 11 ungefär, bra seg var man men gick upp ändå och fixade ihop en smoothie till frukost åt mig och hjärtat.

Sen hoppade vi in i duschen och började fixa oss, vi åkte sen med mamma till Uppsala. Vi åkte först till fullerö handel typ, riktig mysig butik med en massa inredning! Sen tog vi oss till Gränby och tittade, jag fick med mig en lång kofta hem, så jag är nöjd! 

Vi kom hem runt 8, då packade jag ihop allt jag behöver och det som behövs till jobbet imorgon. Sen kikade vi på lite hockey med far, och nu sitter vi i bilen på väg till Bälinge. Blir att kika någon serie och snacka Skype innan vi sover. Jag öppnar imorgon och Richard har tidig skola, så att somna i tid och få vakna skapligt levande är rätt skönt, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0