Söndag

Hallå! 
Idag gick vi upp vid 11 och tog fram frukost, sen väckte vi Biw och Filip så käkade vi det tillsammans framför tvn, mysigt! 

Vid 1 tog jag mig till jobbet så då skjutsade jag ner dem till stationen. Väl på Boland så gick jag in och handlade lite mys som älskling och jag ska ha senare ikväll, njuta av den sista kvällen vi är alldeles ensamma. Började jobba vid 2 sen stängde jag vid 5, skön arbetstid på en söndag. 

Nu har jag precis ätit och ska snart dra iväg till Björklinge för att kika på match, dem möter Nyköping och dem matcherna är alltid spännande så detta ska bli kul! Det tråkiga är väl att jag måste stå själv men det ska jag fixa. Ha en bra kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0