Söndag

Hallå! 
Imorse var jag på jobbet halv 10, och tror ni allt gick som på räls idag? Tror ni det så är det fel. Så stressade upp mig som fan tills min kollega på Nilson sa att det inte var något stort problem och min kollega sa att hon gjort samma sak, då kändes allt mycket bättre! 

Jobbade till 5 idag, så efter jobbet åkte jag hem och lämnade bilen och packade väskan innan jag gick till tåget. Men tror ni inte tåget är inställt när man väl kommer dit, hade turen att mina föräldrar hunnit hem så pappa hämtade mig och skjutsade tillbaka mig när nästa gick, snäll som han är! 

På tåget mötte jag på Biw och Filip, bra överraskning efter denna dag, haha! Så hade sällskap av dem, riktigt kul även om det bara var för en kort stund. Nu sitter jag på bussen på väg ut till Bälinge, spenderar natten hos killen innan det är dags att hjälpa bästis imorgon som äntligen fått lägenhet och flyttar, så glad för hennes skull! 

Njut av dem sista timmarna på denna helg nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0