Söndag - alla hjärtans dag

Idag åkte jag från festen vid 8 på morgonen, Ogge skulle hem och vi hade inte sovit ett dugg och eftersom jag ska jobba imorgon så valde jag att följa med.
Var hemma hos Richard vid 9, kröp ner under täcket hos honom, så mysigt! Sen åkte han iväg på hockeymatch vid 10 och han föräldrar åkte vid 1 så jag var själv hela dagen. Sov några timmar, när jag sen vaknade kollade jag ikapp avsnitt på olika serier jag missat, riktigt skönt! 

Vid 6 kom hjärtat, då bytte vi alla hjärtans dag presenter och jag fick mysigaste presenten, fick en jättestor nallebjörn, så mysig, blev riktigt nöjd!! 

Efter det tog vi oss ut på en promenad, var så skönt att komma ut och få lite luft. Hemma sen åt vi middag innan vi hoppade in i duschen. Nu ligger vi och pratar Skype, men vi ska snart sova då hjärtat ska köra hans föräldrar tidigt och jag ska upp och köa för konsertbiljetter innan jobb. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0