Tisdag

Hallå! 
Imorse var vi uppe vid halv 10, då hoppade jag in i duschen medan hjärtat fixade frukost. Vi satt oss och åt och bara pratade utan stress, riktigt mysigt! 

Sen vid 11 åkte vi iväg, Richard är så snäll och kör in mig till stan, så han får åka och käka pizzahut med polare medan jag ska jobba, så orättvist. Är faktiskt rätt taggad på jobb så ska inte bli så jätte segt tror jag. Börjar jobba en timme tidigare då jag ska byta av en på Nilson för lunch då hon är själv hela dagen, sen går jag över till din sko och jobbar där. 

Efter jobbet åker jag tillbaka hem till hjärtat och spenderar kvällen där. Ha en bra dag nu i detta fina och soliga väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0