Torsdag

Idag började dagen med en försovning på en halvtimme, kom i tid till jobbet iallafall vilket var tur. Krånglade lite där också men det löste sig efter ett tag! 

Slutade vid halv 5, då åkte jag ner på stan och mötte Biw, vi gick och käkade på cupido innan vi kikade runt på stan. Vi letade runt efter alla hjärtans dag presenter, och jag har äntligen bestämt och fixat ihop det jag ska ge Richard så det är skönt! 

Kom hem vid 8, agerade taxi till tåget lite senare. När jag kom hem böt jag lakan sen tog jag mig en dusch. Pratade i Skype ett tag med Biw och Filip, resten av kvällen spenderas nog med serier och Skype om någon är pratsugen. Sen ska jag krypa ner i sängen och somna till den underbara känslan och goda doften av nytvättade lakan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0