Torsdag

Godkväll! 
Imorse var min pojkvän en räddare i nöden och lät mig låna en bil så jag fick sova lite längre, världs bäst! 

Kom till jobbet vid halv 10, så jobbade på till 4. Då mötte Biw, Richard och Filip upp mig så tog vi oss till Gränby. Köpte ett par skor igår på Nilson i Stockholm men hade inte personalkortet så idag sprang jag upp till kollegan och fixade till det! Sen gick vi till ica och handlade inför middagen, så väl hemma körde vi igång med att fixa tacos. 

När vi hade ätit oss mätta på det slängde vi oss i soffan och slötittade på tv och pratade innan gåsmamman började, riktigt trevligt! 

Biw och Filip åkte precis så nu ska vi starta ett avsnitt av teen wolf innan vi ska sova då jag ska åka hem till tobo imorgon vid 10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0