Torsdag

Goddag! 
Fredag imorgon hörrni, hur bra är inte det?! 
Solen lyser idag och det gjorde mitt humör så mycket bättre.

Hjärtat åkte iväg till skolan vid 10, så gick upp och åt med honom och umgicks innan han åkte. Sen hoppade jag in i duschen och fixade mig och packade inför jobbet. Tog mig sen en promenad i det fina vädret till tåget, och nu är jag på väg till Uppsala. Ska ta mig ut till Boland där jag jobbar idag och imorgon, sista schemalagda dagarna där, rätt skönt då jag trivs bättre på Gränby då det är mer folk, annars är det lika kul, haha! 

Har stängning idag, men det kommer nog gå bra med tanke på humöret, så nu hoppas jag att det finns en massa shopping glada kunder som håller mig sällskap ikväll. Ha en bra dag nu hörrni! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0